А заодно вспомнить, как с такими было принято поступать на Руси:
В лето 6770 (1262) оубиша Изосиму преступника . то бе мнихъ образомь . точью сотоне съсудъ . бе бо пьяница . и студословець . празнословець . и кощюньникъ . конечное же отвержеся Христа и бысть бесурменинъ . вступивъ в прелесть лжаго пророка Мамеда . оканныи лишеникъ . творяше хрестьяномъ велику досаду . кресту и святымъ церквамъ поругаяся . егда же люди на врагы своя двигшася на бесурмены . изгнаша иныхъ избиша . тогда и сего безаконного Зосиму оубиша в городе Ярославли . бе тело его ядь псомъ . и ворономъ (Лаврентьевская летопись).
Бе же тело его ядъ псомъ и ворономъ, ногы, скорыя на зло, ти беша волочими отъ псовъ по городу, всемъ на увидение Божиа суда на преступнице; тако бысть конець лишеному телу его, а о души нечестиваго глаголеть: червь ихъ не умреть, а огнь ихъ не угаснеть, и инъ глаголеть: оскуде безаконныи и погибе нечестивыи въ безаконии (Симеоновская летопись).
А будет кого бусурман какими нибудь мерами насильством или обманом русскаго человека к своей бусурманской вере принудит, и по своей бусурманской вере обрежет, а сыщется про то допряма, и того бусурмана по сыску казнить, зжечь огнем безо всякого милосердия. А кого он русскаго человека обусурманит, и того русскаго человека отослать к патриарху, или к иной власти, и велети ему учинити указ по правилам святых апостол и святых отец.
Соборное уложение 1649 г. Глава XXII. Статья 24